Kampanj hos TV4 Play - Se Allsvenskan - 50% rabatt 1 månad (ingen bindningstid)

För de som vill ha tillgång till de allsvenska matcherna och träningsmatcherna finns just nu ett bra erbjudande på TV4 Play Sport Fotboll.

Med koden BOLLFOTBOLL26 får du Sport Fotboll till halva priset i en månad, vilket innebär 224,50 kr istället för 449 kr. Det finns dessutom ingen bindningstid, så det går att testa utan att låsa upp sig. Kampanjen nås på denna länk:

Kampanj TV4 Play - 50% rabatt 1 mån

Utnyttja nu när säsongen drar igång ordentligt.

image

6 gillningar

Synd att man redan är bunden… :frowning:

4 gillningar

Ostrategiskt att ligga bunden över premiären när man vet att alla drives och kampanjer släpps!
Dock var ju inte detta några jättepengar, så jag tror du överlever den här smällen.

3 gillningar

Är till och med bunden på ett högre pris än det ordinarie löpande priset! :joy:

3 gillningar

Givet att fyran visar SHL/HA tror jag många från just DIF och AIK redan är bundna och till ett högre pris.

Med det sagt, för övriga är detta ett kanonerbjudande.

2 gillningar

Jo så är det nog. 50% utan bindningstid i en månad är ju naturligtvis som hittat för en som jag som inte innan (på länge) haft fyrans utbud. Måste väl oavsett skaffa det så det skadar ju inte att det blir billigare i en månad haha.

3 gillningar

Har nu tecknat erbjudandet och kommer sätta mellanskillnaden på att Besara vinner skytteligan i år när det dyker upp ett bra spel. :smiling_face_with_sunglasses:

3 gillningar

Stora pengar i spel nu ser jag! Är väl så illa tvungen att sätta emot här… Inte för att det är rationellt, utan för att Besara förr eller senare måste klinga av… Han har haft en helt orimlig utveckling så går emot all logik. Så jag upprepar det jag och alla andra sagt flera år i rad: I år vänder det.

2 gillningar

Du sätter emot utan att själv tippa en vinnare! Det är den här typen av brist på mod som gör att ni förlorar derbyn på löpande band!

1 gillning

Lugn nu. Det blir en egen tråd med allsvenska spådomar för 2026…

1 gillning

hahahaha, tack! Precis min tanke.

2 gillningar

Se hur han dröjer med att lägga upp tråden! Han ville vänta in vår match först för att inte riskera att trampa snett…

2 gillningar